Zarabiaj Prawdziwe Pieniądze

Musicity.pl

Wyszukiwarka

Twoja wyszukiwarka

Reklama

piątek, 7 sierpnia 2009

PalmBux





PalmBux jest amerykańskim systemem Paid To Click płacącym wszystkim użytkownikom za klikanie w linki reklamowe. Ten system zarabiania jest ostatnim czasem najlepszym sposobem na zarabianie pieniędzy w internecie, zwłaszcza z PalmBux.Firma ta w niedługim czasie, stała się hitem na światowym rynku Get Paid!
W kilka dni ma ponad 12.733 zarejestrowanych użytkowników i 1.305.18 $ wypłaconych pieniędzy więc musi być popularna.Wartości linków w PalmBux wynoszą 1 ¢, a system poleconych wynosi standard 50%, premium 100%.Ja osobiście jestem w trakcie sprawdzania firmy,więc tylko jak otrzymam pierwszą wypłatę to was poinformuje.W internecie spotkałem się jednak z dowodami wypłat i samymi pozytywnymi słowami co do tej firmy.Myślę więc że możecie już się zapisać i próbować sił :-)


• Klik własny: $0.01 (Premium $0.01)
• Klik poleconego: $0.005 (Premium $0.01)
• Minimum do wypłaty: $5 (Premium $2)
• Wypłata: Natychmiastowa na AlertPay lub PayPal
• Ilość reklam: 4 (Premium 9+)

Jeśli chodzi o ilość reklam to bywa różnie,ja nie posiadam konta premium a w obecnej chwili mam dziennie 6-7 reklam :-)

https://www.palmbux.com/register.php/ProofMP.html

Brak komentarzy: